Norėtume jus informuoti, kad antradienį, lapkričio 18 d., dėl Latvijoje švenčiamos valstybinės šventės, mūsų biuras nedirbs, į Jūsų el.laiškus atsakyti negalėsime. Pirmadienį, lapkričio 17 d., darbo laikas yra nuo 8:30 iki 16:00. Nuo lapkričio 19 d. paslaugos veiks kaip įprastai.
Norėdami patikrinti savo prietaiso garantiją, prisijunkite prie savo paskyros ir eikite į skyrių Garantija. Įveskite savo prietaiso serijos numerį ir spustelėkite Patikrinti garantiją. Jei garantija vis dar galioja, toliau bus rodoma gaminio informacija. Norėdami tęsti grąžinimą, spustelėkite mygtuką Garantinis grąžinimas ir nurodytame lauke pateikite išsamų problemos aprašymą. Įkelkite bet kokius failus ar dokumentus, kurie gali būti svarbūs. Tada spustelėkite Inicijuoti grąžinimą, kad pateiktumėte užklausą. Grąžinimo būseną bet kuriuo metu galite patikrinti savo paskyros skiltyje Grąžinimai. Ten atsispindės visi atnaujinimai, susiję su jūsų grąžinimo būkle, be to, apie kiekvieną būsenos pasikeitimą gausite pranešimą el. paštu.
Kaip inicijuoti 30 dienų grąžinimą?
Norėdami pradėti grąžinti prekę per 30 dienų grąžinimo laikotarpį, prisijunkite prie savo paskyros ir eikite į skyrių Užsakymų istorija. Pasirinkite užsakymą, kuriame yra norima grąžinti prekė, ir spustelėkite Inicijuoti grąžinimą. Pažymėkite atitinkamą prekę ir pasirinktinai nurodykite grąžinimo priežastį. Tada spustelėkite Inicijuoti grąžinimą ir pateikite prašymą. Tolesnius nurodymus gausite užsakyme nurodytu el. pašto adresu. Grąžintai prekei atvykus į mūsų sandėlį, patikrinsime jos būklę ir per 3 darbo dienas atliksime pinigų grąžinimo procedūrą. Grąžinimo būseną bet kuriuo metu galite stebėti savo paskyros skiltyje Grąžinimai.
Kas suteikia garantiją produktui? Kaip vykdomas garantinis aptarnavimas?
Visiems mūsų parduotuvėje pirktiems produktas taikoma gamintojo garantija. Mes pasirinktinai siūlome išplėstinę garantiją: 12 ar 24 mėnesių didesnės trukmės nei standartinė gamintojo garantija. Garantinio grąžinimo atveju pirma kreipkitės į mūsų techninės pagalbos tarnybą. Išsamiai garantinė procedūra yra aprašyta čia: GARANTIJOS.
Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Pagal atitinkamas sąlygas, Jūs galite atšaukti ir grąžinti savo užsakymą nenurodydami priežasties per 30 dienų nuo užsakymo gavimo. Užsakymų atšaukimo sąlygas ir taisykles rasite čia: SĄLYGOS IR TAISYKLĖS.
Ar atliekate produkto bandymus prieš pardavimus?
Mes neatliekame iš gamintojų gautų produktų bandymų. Jei Jūs gautumėte produktą su defektu, turėsite teisę pakeisti jį nemokamai. Grąžintas prekes tikrina mūsų specialistai ir nurodo mūsų svetainėje kaip naudotas. Naudotoms prekėms nuo jų naujo pardavimo momento taikoma standartinė gamintojo garantija. Užsakymų atšaukimo bei grąžinimo sąlygos ir taisyklės yra pateiktos čia: SĄLYGOS IR TAISYKLĖS.
Kas nutinka siuntiniui dingus ar jį sugadinus?
Mes įsipareigojame nemokamai pakeisti visas mūsų kurjerio vykdomo transportavimo metu pažeistas ar dingusias prekes. Jei prekė pristatyta su akivaizdžiais fiziniais pažeidimais, prašome nedelsiant informuoti kurjerį ir kreiptis į mus.
Kas moka siuntimo išlaidas už garantinį grąžinimą?
Už siuntimo išlaidas už garantinį grąžinimą atsako pirkėjas. Mes užtikriname ir apmokame sutaisytos arba pakeistos prekės siuntimą. Garantijų taisyklės yra čia: TAISYKLĖS IR SĄLYGOS.
Kaip patikrinti likusią mano įrenginio garantijos terminą?
Registruotiems vartotojams įsigytų įrenginių garantinis laikotarpis gali būti patikrintas jūsų sąskaitos Garantii skyriuje. Norėdami patikrinti garantijos terminą, turite įvesti savo įrenginio serijos numerį.