Taisyklės ir sąlygos
Prieš pateikdami užsakymą, prašome atidžiai perskaityti šį dokumentą. Šias sąlygas mes galime kartkarčiais keisti. Paskutinis naujinimas atliktas 2022 m. kovas 23 d. Patikrinkite šiuos pakeitimus prieš atlikdami naują pirkimą.
1. Sąvokos ir išaiškinimai
1.1 Šiose Taisyklėse:
1.1.1 “Klientas” yra fizinis asmuo, pareiškęs savo pageidavimą pirkti, ateityje pirkti ar naudoti prekes, ar įsigyti paslaugas kitiems nei savo ekonominės ar profesinės veiklos tikslams;
1.1.2 “Jūs” reiškia Klientą ar bet kurį kitą asmenį ar organizaciją pateikiantys (-i) Produktų užsakymą;
1.1.3 “Mes” reiškia pardavėją – Getic SIA, juridinis adresas: Satiksmes iela 6, Liepoja, LV-3401, Latvija, įmonės registracijos numeris 42103042138; PVM mokėtojo numeris LV42103042138;
1.1.4 “Produktai” reiškia produktus, kurie bus pristatyti pagal šias Taisykles;
1.1.5 “Paslaugos” reiškia paslaugas, kurios bus teikiamos pagal šias Taisykles;
1.1.6 “Šalis” reiškia Jus arba mus; “Šalys” reiškia Jus arba mus;
1.1.7 “Elektroniškai” reiškia el. paštą arba informaciją mūsų svetainėje;
1.1.8 “Raštu” reiškia laišką, sutartį, duomenų pateikimą (įskaitant rašytinį pateikimą el. paštu);
1.2 Užsakymo vykdymo patvirtinimas iš mūsų pusės bus atliekamas elektroniškai. Jums pageidaujant, užsakymas taip pat gali būti patvirtintas raštu.
1.3 Šios taisyklės ir kiti su užsakymo patvirtinimu susiję dalykai iš mūsų pusės bei kiti klausimai susiję su užsakymo patvirtinimu iš mūsų pusės sudarus bendrąją sutartį tarp Jūsų ir mūsų, pakeičiančią visus ankstesnius susitarimus, pareiškimus ir įsipareigojimus.
1.4 Mes galime ištaisyti bet kurių mūsų klaidų pardavimo dokumentuose, svetainėje, užsakymo formoje, kainoraštyje, užsakymo patvirtinime, sąskaitoje ar kitame dokumente, iš to nekylant mums jokių prievolių.
1.5 Skyrių pavadinimai yra nurodomi vien patogumui ir nedaro įtakos šių Taisyklių interpretavimui. Vienaskaita vartojami žodžiai taip pat reiškia žodžius daugiskaita ir atvirkščiai.
1.6 Šios Taisyklės galios visiems Produktų ir Paslaugų pirkimams, kai užsakoma internetu, telefonu ar el. paštu.
1.1.1 “Klientas” yra fizinis asmuo, pareiškęs savo pageidavimą pirkti, ateityje pirkti ar naudoti prekes, ar įsigyti paslaugas kitiems nei savo ekonominės ar profesinės veiklos tikslams;
1.1.2 “Jūs” reiškia Klientą ar bet kurį kitą asmenį ar organizaciją pateikiantys (-i) Produktų užsakymą;
1.1.3 “Mes” reiškia pardavėją – Getic SIA, juridinis adresas: Satiksmes iela 6, Liepoja, LV-3401, Latvija, įmonės registracijos numeris 42103042138; PVM mokėtojo numeris LV42103042138;
1.1.4 “Produktai” reiškia produktus, kurie bus pristatyti pagal šias Taisykles;
1.1.5 “Paslaugos” reiškia paslaugas, kurios bus teikiamos pagal šias Taisykles;
1.1.6 “Šalis” reiškia Jus arba mus; “Šalys” reiškia Jus arba mus;
1.1.7 “Elektroniškai” reiškia el. paštą arba informaciją mūsų svetainėje;
1.1.8 “Raštu” reiškia laišką, sutartį, duomenų pateikimą (įskaitant rašytinį pateikimą el. paštu);
1.2 Užsakymo vykdymo patvirtinimas iš mūsų pusės bus atliekamas elektroniškai. Jums pageidaujant, užsakymas taip pat gali būti patvirtintas raštu.
1.3 Šios taisyklės ir kiti su užsakymo patvirtinimu susiję dalykai iš mūsų pusės bei kiti klausimai susiję su užsakymo patvirtinimu iš mūsų pusės sudarus bendrąją sutartį tarp Jūsų ir mūsų, pakeičiančią visus ankstesnius susitarimus, pareiškimus ir įsipareigojimus.
1.4 Mes galime ištaisyti bet kurių mūsų klaidų pardavimo dokumentuose, svetainėje, užsakymo formoje, kainoraštyje, užsakymo patvirtinime, sąskaitoje ar kitame dokumente, iš to nekylant mums jokių prievolių.
1.5 Skyrių pavadinimai yra nurodomi vien patogumui ir nedaro įtakos šių Taisyklių interpretavimui. Vienaskaita vartojami žodžiai taip pat reiškia žodžius daugiskaita ir atvirkščiai.
1.6 Šios Taisyklės galios visiems Produktų ir Paslaugų pirkimams, kai užsakoma internetu, telefonu ar el. paštu.
2. Garantija
2.1 Visiems Jūsų iš mūsų pirktiems produktams, kurie yra pažeisti ar neveikiantys kaip turėtų pagal mūsų elektroniškai pateiktą informaciją, yra taikoma garantija:
2.1.1 klientams ES rezidentams: gamintojo garantija, ne trumpesnė nei 24 mėnesių nuo Produktų įsigijimo datos;
2.1.2 juridiniams asmenims ES rezidentams: gamintojo garantija, ne trumpesnė nei 12 mėnesių nuo Produktų pristatymo datos;
2.1.3 klientams ir juridiniams asmenims ne ES rezidentams: gamintojo garantija, ne trumpesnė nei 12 mėnesių nuo Produktų pristatymo datos.
2.2 Pagal garantijos taisykles nurodomas 2.1 straipsnyje, mes galime savo nuožiūra taisyti pažeistus Produktus arba pakeisti pažeistus Produktus, arba grąžinti Jums pažeistų Produktų vertę.
2.3 straipsnyje nurodomos garantijos sąlygos netaikomos, jei Produktas naudojamas netinkamai ir (arba) sugedo dėl Jūsų nerūpestingumo, arba dėl Produktą naudojant įvykusio įvykio, pavyzdžiui:
2.3.1 pažeisti Produkto garantiniai antspaudai, serijiniai numeriai;
2.3.2 Produktas buvo naudojamas nenumatytai jam paskirčiai ir buvo valdomas ne taip, kaip apibūdinta Produkto naudojimo instrukcijoje;
2.3.3 pažeistos konstrukcijos, Produktas naudotas su netinkamomis priemonėmis, jame yra pašalinių objektų, įskaitant vabzdžių ar kitokių požymių, kad produktas buvo valdomas netinkamai;
2.3.4 žala įvyko dėl netinkamos, gamintojų nurodytų standartų neatitinkančios įtampos naudojimo, dėl greitų temperatūros svyravimų, dėl kitų vidinių ar išorinių veiksnių – dūmų, dulkių, drėgmės, smūgių;
2.3.5 matomi nekvalifikuoto Produkto remonto požymiai;
2.3.6 natūraliai susidėvėjo elementai;
2.3.7 Produktui naudoti nestandartiniai maitinimo elementai, priedai ar atsarginės detalės, kurių gamintojas nesertifikavo naudojimui su šiuo Produktu ir jei tai padarė žalą šiam Produktui;
2.3.8 pirkėjas naudojo Produktą gamybinei ar profesionaliai paskirčiai (atvejais, kai toks Produktas nenumatytas tokioms paskirtims);
2.3.9 žala atsirado dėl netinkamo Produkto transportavimo, kai Jūs gavote Produktą iš mūsų sandėlio nesinaudodami mūsų kurjerių paslaugomis.
2.4 Jei Jūs grąžinate Produktus pagal 2 straipsnio sąlygas, mes apmokėsime pakeičiamų Produktų tiekimo Jums sąnaudas. Mes neprisiimsime atsakomybės už tiekimo sąnaudas, jei negalėsite grąžinti Produkto pagal šias taisykles.
2.5 Mes suteiksime Jūsų įsigytas iš mūsų Paslaugas taikydami visus savo įgūdžius ir pastangas.
2.6 Jei Paslaugos neatitiktų 2.5 straipsnio sąlygų ar mūsų elektroniškai pateiktų pažadų apie šias Paslaugas, tuomet mes sutvarkysime tokį neatitikimą, arba vėl pradėsime teikti JumsPaslaugas , arba grąžinsime Jums Paslaugų vertę, arba proporcingą jų vertę.
2.7 Kad pasinaudotumėte savo teisėmis į 2.1 straipsnyje apibūdintą garantiją, atlikite šiuos veiksmus:
a. Užpildykite RMA formą (forma nekokybiškų ar pažeistų produktų grąžinimui) ir įkelkite ją į grąžinamų produktų skiltį;
PARSISIŲSTI RMA FORMĄ.
b. Pasirinkite žemiausios kainos atsekamo pašto paslaugas Produkto grąžinimui į šį adresą: Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia, LV-3401;
c. Kreipkitės į mus el. paštu sales@getic.lt ir patvirtinkite priimtinas pristatymo sąnaudas (kai kuriais atvejais mes galime suteikti mūsų transportavimo ženklinimą);
d. Siųskite produktą adresu: Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia, LV-3401;
2.8. Jei grąžinsite produktą nesilaikydami visų minėtų sąlygų, turėsime teisę imti mokestį, neviršijantį tiesioginių Produktų grąžinimo sąnaudų.
2.1.1 klientams ES rezidentams: gamintojo garantija, ne trumpesnė nei 24 mėnesių nuo Produktų įsigijimo datos;
2.1.2 juridiniams asmenims ES rezidentams: gamintojo garantija, ne trumpesnė nei 12 mėnesių nuo Produktų pristatymo datos;
2.1.3 klientams ir juridiniams asmenims ne ES rezidentams: gamintojo garantija, ne trumpesnė nei 12 mėnesių nuo Produktų pristatymo datos.
2.2 Pagal garantijos taisykles nurodomas 2.1 straipsnyje, mes galime savo nuožiūra taisyti pažeistus Produktus arba pakeisti pažeistus Produktus, arba grąžinti Jums pažeistų Produktų vertę.
2.3 straipsnyje nurodomos garantijos sąlygos netaikomos, jei Produktas naudojamas netinkamai ir (arba) sugedo dėl Jūsų nerūpestingumo, arba dėl Produktą naudojant įvykusio įvykio, pavyzdžiui:
2.3.1 pažeisti Produkto garantiniai antspaudai, serijiniai numeriai;
2.3.2 Produktas buvo naudojamas nenumatytai jam paskirčiai ir buvo valdomas ne taip, kaip apibūdinta Produkto naudojimo instrukcijoje;
2.3.3 pažeistos konstrukcijos, Produktas naudotas su netinkamomis priemonėmis, jame yra pašalinių objektų, įskaitant vabzdžių ar kitokių požymių, kad produktas buvo valdomas netinkamai;
2.3.4 žala įvyko dėl netinkamos, gamintojų nurodytų standartų neatitinkančios įtampos naudojimo, dėl greitų temperatūros svyravimų, dėl kitų vidinių ar išorinių veiksnių – dūmų, dulkių, drėgmės, smūgių;
2.3.5 matomi nekvalifikuoto Produkto remonto požymiai;
2.3.6 natūraliai susidėvėjo elementai;
2.3.7 Produktui naudoti nestandartiniai maitinimo elementai, priedai ar atsarginės detalės, kurių gamintojas nesertifikavo naudojimui su šiuo Produktu ir jei tai padarė žalą šiam Produktui;
2.3.8 pirkėjas naudojo Produktą gamybinei ar profesionaliai paskirčiai (atvejais, kai toks Produktas nenumatytas tokioms paskirtims);
2.3.9 žala atsirado dėl netinkamo Produkto transportavimo, kai Jūs gavote Produktą iš mūsų sandėlio nesinaudodami mūsų kurjerių paslaugomis.
2.4 Jei Jūs grąžinate Produktus pagal 2 straipsnio sąlygas, mes apmokėsime pakeičiamų Produktų tiekimo Jums sąnaudas. Mes neprisiimsime atsakomybės už tiekimo sąnaudas, jei negalėsite grąžinti Produkto pagal šias taisykles.
2.5 Mes suteiksime Jūsų įsigytas iš mūsų Paslaugas taikydami visus savo įgūdžius ir pastangas.
2.6 Jei Paslaugos neatitiktų 2.5 straipsnio sąlygų ar mūsų elektroniškai pateiktų pažadų apie šias Paslaugas, tuomet mes sutvarkysime tokį neatitikimą, arba vėl pradėsime teikti JumsPaslaugas , arba grąžinsime Jums Paslaugų vertę, arba proporcingą jų vertę.
2.7 Kad pasinaudotumėte savo teisėmis į 2.1 straipsnyje apibūdintą garantiją, atlikite šiuos veiksmus:
a. Užpildykite RMA formą (forma nekokybiškų ar pažeistų produktų grąžinimui) ir įkelkite ją į grąžinamų produktų skiltį;
PARSISIŲSTI RMA FORMĄ.
b. Pasirinkite žemiausios kainos atsekamo pašto paslaugas Produkto grąžinimui į šį adresą: Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia, LV-3401;
c. Kreipkitės į mus el. paštu sales@getic.lt ir patvirtinkite priimtinas pristatymo sąnaudas (kai kuriais atvejais mes galime suteikti mūsų transportavimo ženklinimą);
d. Siųskite produktą adresu: Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia, LV-3401;
2.8. Jei grąžinsite produktą nesilaikydami visų minėtų sąlygų, turėsime teisę imti mokestį, neviršijantį tiesioginių Produktų grąžinimo sąnaudų.
3. Atsakomybės ribos
3.1 Mes neprisiimame atsakomybės dėl:
3.1.1 žalų, kurių abi Šalys negalėjo iš anksto numatyti, kilusių tiekiant Produktus ir (arba) Paslaugas ar jas naudojant;
3.1.2 žalų, nesusijusių su kokiu nors pažeidimu iš mūsų pusės;
3.1.3 komercinių ar verslo nuostolių.
3.2 Mūsų atsakomybė negali būti didesnė nei nurodomų Produktų ir Paslaugų vertė.
3.3 Mes neprisiimame atsakomybės už žalą sveikatai, atsiradusią dėl mūsų agentų ar subrangovų veiksmų.
3.4 Mes neprisiimame atsakomybės už Jūsų duomenų ir Jūsų mums per mūsų svetainę, telefonu ar elektroniškai pateiktos informacijos tikslumą.
3.5 Jūs esate atsakingi už Jūsų asmeninio profilio, naudotojo vardo ir slaptažodžio mūsų svetainėj privatumą, ir mes laikome, kad Jūsų naudotojo vardas bei slaptažodis yra konfidencialūs bei žinomi tik Jums.
3.6 Jūs esate atsakingi už Jūsų užsakymo numerio konfidencialumą. Mūsų Jums elektroniškai išsiųstas užsakymo numeris yra unikalus. Pagal Jūsų užsakymo numerį mes galėsime identifikuoti Jus ir konkretų Jūsų užsakymą, kai Jūs kreipsitės į klientų aptarnavimo tarnybą.
3.1.1 žalų, kurių abi Šalys negalėjo iš anksto numatyti, kilusių tiekiant Produktus ir (arba) Paslaugas ar jas naudojant;
3.1.2 žalų, nesusijusių su kokiu nors pažeidimu iš mūsų pusės;
3.1.3 komercinių ar verslo nuostolių.
3.2 Mūsų atsakomybė negali būti didesnė nei nurodomų Produktų ir Paslaugų vertė.
3.3 Mes neprisiimame atsakomybės už žalą sveikatai, atsiradusią dėl mūsų agentų ar subrangovų veiksmų.
3.4 Mes neprisiimame atsakomybės už Jūsų duomenų ir Jūsų mums per mūsų svetainę, telefonu ar elektroniškai pateiktos informacijos tikslumą.
3.5 Jūs esate atsakingi už Jūsų asmeninio profilio, naudotojo vardo ir slaptažodžio mūsų svetainėj privatumą, ir mes laikome, kad Jūsų naudotojo vardas bei slaptažodis yra konfidencialūs bei žinomi tik Jums.
3.6 Jūs esate atsakingi už Jūsų užsakymo numerio konfidencialumą. Mūsų Jums elektroniškai išsiųstas užsakymo numeris yra unikalus. Pagal Jūsų užsakymo numerį mes galėsime identifikuoti Jus ir konkretų Jūsų užsakymą, kai Jūs kreipsitės į klientų aptarnavimo tarnybą.
4. Kaina
4.1 Produktų ir (arba) Paslaugų kaina yra nurodoma užsakymo patvirtinime. Pristatymo (jei pasirinksite mūsų pristatymo tarnybas), PVM (atitinkamo tarifo), draudimo (jei pasirinksite mūsų draudimo paslaugas) ir pakuotės kainos bus įtraukiamos į išankstinę sąskaitą ir turi būti Jūsų apmokėtos. Jei PVM tarifas pasikeičia, mes atitinkamai pakeisime mokėtiną PVM. Visus taikomus banko mokesčius turite visiškai apmokėti Jūs. Užsakymas nebus išsiųstas iki viso apmokėjimo už užsakymą gavimo.
4.2 Mes galime pakeisti kainą, jei mūsų sąnaudos už Produktų ar Paslaugų pirkimą per laikotarpį nuo užsakymo patvirtinimo iki išsiuntimo datos padidėtų, atsižvelgiant į Produktų ir Paslaugų vertę, transportavimo, pakavimo, draudimo ar su valiutos keitimu susijusių išlaidų padidėjimą, tiekimo tipo ar kiekių pokyčius, kainų klaidas arba pagal Jūsų nurodymus padarytus atidėjimus, SU SĄLYGA, kad mes elektroniškai informuosime Jus apie tokius kainų padidėjimus protingu laiku prieš išsiuntimą. Jūs galite atšaukti savo užsakymą per 3 dienas nuo tokio pranešimo gavimo, jei toks kainų padidėjimas Jūsų netenkintų.
4.3. 4.2. straipsnyje nurodyti kainų pokyčiai galimi tik tuomet, jei mes per tris darbo dienas nebūsime gavę apmokėjimo už Jūsų užsakymą. Per tą laikotarpį Jūsų užsakymo kaina negali būti keičiama.
4.2 Mes galime pakeisti kainą, jei mūsų sąnaudos už Produktų ar Paslaugų pirkimą per laikotarpį nuo užsakymo patvirtinimo iki išsiuntimo datos padidėtų, atsižvelgiant į Produktų ir Paslaugų vertę, transportavimo, pakavimo, draudimo ar su valiutos keitimu susijusių išlaidų padidėjimą, tiekimo tipo ar kiekių pokyčius, kainų klaidas arba pagal Jūsų nurodymus padarytus atidėjimus, SU SĄLYGA, kad mes elektroniškai informuosime Jus apie tokius kainų padidėjimus protingu laiku prieš išsiuntimą. Jūs galite atšaukti savo užsakymą per 3 dienas nuo tokio pranešimo gavimo, jei toks kainų padidėjimas Jūsų netenkintų.
4.3. 4.2. straipsnyje nurodyti kainų pokyčiai galimi tik tuomet, jei mes per tris darbo dienas nebūsime gavę apmokėjimo už Jūsų užsakymą. Per tą laikotarpį Jūsų užsakymo kaina negali būti keičiama.
5. Mokėjimas
5.1 Produkto kaina yra užsakymo lape nurodyta kaina, galiojanti Jums pateikiant užsakymą. Mes stengiamės užtikrinti, kad ta kaina būtų teisinga. 5.2 straipsnyje aprašyti veiksmai, kurių reikia imtis nustačius, kad Jūsų pasirinkto Produkto kaina yra klaidinga.
5.2 Nors mes labai stengiamės išvengti klaidų, išlieka neteisingos Produkto kainos nurodymo tikimybė. Bendrai, mes tikriname kainas prieš patvirtindami Jūsų užsakymą, todėl jei teisinga Produkto kaina yra mažesnė nei nurodyta užsakyme, tuomet mes prašome mažesnės kainos ir iš Jūsų. Jei užsakymo metu tikroji Produkto kaina yra didesnė nei nurodytoji, mes kreipsimės į Jus prieš patvirtindami užsakymą ir lauksime Jūsų nurodymų dėl tolesnių veiksmų.
5.3 Visi mokėjimai turi būti atliekami MasterCard, Visa, Maestro mokėjimų kortelėmis, arba bet kuriuo lėšų pervedimo būdu.
5.4 Jūs privalote sumokėti už Produktus ir Paslaugas iki jų išsiuntimo, išskyrus atvejus kai Šalys sutaria kitaip raštu arba elektroniniu būdu.
5.5 Jei neatliksite mokėjimo per išankstinėje sąskaitoje nurodytą laikotarpį, mes turėsime teisę sustabdyti būsimus tiekimus ir (arba) sustabdyti užsakymo vykdymą iki mokėjimo gavimo.
5.2 Nors mes labai stengiamės išvengti klaidų, išlieka neteisingos Produkto kainos nurodymo tikimybė. Bendrai, mes tikriname kainas prieš patvirtindami Jūsų užsakymą, todėl jei teisinga Produkto kaina yra mažesnė nei nurodyta užsakyme, tuomet mes prašome mažesnės kainos ir iš Jūsų. Jei užsakymo metu tikroji Produkto kaina yra didesnė nei nurodytoji, mes kreipsimės į Jus prieš patvirtindami užsakymą ir lauksime Jūsų nurodymų dėl tolesnių veiksmų.
5.3 Visi mokėjimai turi būti atliekami MasterCard, Visa, Maestro mokėjimų kortelėmis, arba bet kuriuo lėšų pervedimo būdu.
5.4 Jūs privalote sumokėti už Produktus ir Paslaugas iki jų išsiuntimo, išskyrus atvejus kai Šalys sutaria kitaip raštu arba elektroniniu būdu.
5.5 Jei neatliksite mokėjimo per išankstinėje sąskaitoje nurodytą laikotarpį, mes turėsime teisę sustabdyti būsimus tiekimus ir (arba) sustabdyti užsakymo vykdymą iki mokėjimo gavimo.
6. Tiekimas
6.1 Mes labai stengiamės, kad informacija mūsų svetainėje būtų pati naujausia, nes duomenys apie Produktų buvimą sandėlyje nuolat keičiasi ir tai gali turėti įtakos Produktų tiekimui Jums. Jei užsakytumėte Produktus, kurių sandėlyje laiku nebūtų, mes apie tai Jums pranešime, o kai Produktus turėsime sandėlyje, iš karto juos Jums išsiųsime.
6.2 Mes išsiųsime Produktus per 1-2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo, jeigu nebus padaryta papildomų užsakymų ar jei negauta prašymo pateikti nestandartinę dokumentaciją.
6.3 Mes pristatysime produktus Jūsų per užsakymo vykdymą nurodytu adresu. Jei pristatymo metu Pirkėjo neįmanoma rasti pristatymo adresu, Transporto įmonė turi teisę pristatyti užsakymą į artimiausią paėmimo punktą arba pašto skyrių.
6.4 Mūsų per užsakymo vykdymą nurodyta pristatymo data yra apytikslė ir mes nebūsime atsakingi už jokius Jūsų patiriamus nuostolius, jei Jūs negausite Produkto nurodytu laiku.
6.5 Jei Jūs turite klausimų apie Produktų tiekimą ar negavote Produktų, prašome kreiptis į mus el. paštu sales@getic.lt arba telefonu Nr. +371 60 000 888.
6.6 Tiekimo kaina bus nurodyta mūsų svetainėje pradėjus vykdyti užsakymą ir priklausys nuo tiekimo vietos, siuntinio svorio ir pasirinkto tiekimo būdo.
6.2 Mes išsiųsime Produktus per 1-2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo, jeigu nebus padaryta papildomų užsakymų ar jei negauta prašymo pateikti nestandartinę dokumentaciją.
6.3 Mes pristatysime produktus Jūsų per užsakymo vykdymą nurodytu adresu. Jei pristatymo metu Pirkėjo neįmanoma rasti pristatymo adresu, Transporto įmonė turi teisę pristatyti užsakymą į artimiausią paėmimo punktą arba pašto skyrių.
6.4 Mūsų per užsakymo vykdymą nurodyta pristatymo data yra apytikslė ir mes nebūsime atsakingi už jokius Jūsų patiriamus nuostolius, jei Jūs negausite Produkto nurodytu laiku.
6.5 Jei Jūs turite klausimų apie Produktų tiekimą ar negavote Produktų, prašome kreiptis į mus el. paštu sales@getic.lt arba telefonu Nr. +371 60 000 888.
6.6 Tiekimo kaina bus nurodyta mūsų svetainėje pradėjus vykdyti užsakymą ir priklausys nuo tiekimo vietos, siuntinio svorio ir pasirinkto tiekimo būdo.
7. Rizikos ir nuosavybės teisės
7.1 Produktų pažeidimo rizika pereina Jums nuo Produktų gavimo momento, kai tiekimą vykdo mūsų kurjeris.
7.2 Produktų nuosavybė pereina Jums mums gavus mokėjimą (laisvas lėšas) už visą produktų kiekį.
7.2 Produktų nuosavybė pereina Jums mums gavus mokėjimą (laisvas lėšas) už visą produktų kiekį.
8. Žala ir netekimai transportavimo metu
8.1 Mes įsipareigojame nemokamai pakeisti visus Produktus, kurie bus pažeisti ar prarasti transportavimo metu, jei transportavimą vykdė mūsų kurjeris. Jei prekės pristatomos su akivaizdžiais transportavimo pažeidimais, prašome kuo skubiau skųstis pristatytojui dėl tokio įvykio ir nedelsiant kreiptis į mus. Nepateikus skundo ar nesikreipus į mus, nekils pasekmių Jūsų teisiniams ieškiniams ir jų išieškojimui, ypač jūsų garantinėms teisėms. Tačiau tokių skundų turėjimas padėtų mums kelti ieškinius transportuotojui arba transportavimo draudimui.
9. Specifikacija
9.1 Reklaminėjė medžiagoje, svetainėje ar kituose dokumentuose mes talpiname eskizus, fotografijas, iliustracijas, specifikacijas, veikimo duomenis, matmenis ir kitą informaciją tikėdami, kad šie duomenys yra tikslūs. Tačiau Jūs neturite laikyti jų Produktų ir (arba) Paslaugų aprašymu ar mūsų pareiškimais, nes jų tikslumo garantuoti mes negalime.
9.2 Visas produktų ir (arba) paslaugų specifikacijas ir aprašymus Jūs privalote patikrinti prieš pateikdami užsakymą. Jūs sutinkate, kad gamintojas, publikuotojas arba mes galime pakeisti Produktų ir (arba) Paslaugų specifikacijas ir aprašymus bet kuriuo metu iki tiekimo. Mes neprisiimame jokios atsakomybės už nuostolius, atsiradusius dėl tokių pakeitimų. Mes stengime Jus informuoti apie tokius pasikeitimus kuo greičiau nuo jų atsiradimo arba vos gavę pranešimą apie atliktus pakeitimus (priklausomai nuo aplinkybių).
9.2 Visas produktų ir (arba) paslaugų specifikacijas ir aprašymus Jūs privalote patikrinti prieš pateikdami užsakymą. Jūs sutinkate, kad gamintojas, publikuotojas arba mes galime pakeisti Produktų ir (arba) Paslaugų specifikacijas ir aprašymus bet kuriuo metu iki tiekimo. Mes neprisiimame jokios atsakomybės už nuostolius, atsiradusius dėl tokių pakeitimų. Mes stengime Jus informuoti apie tokius pasikeitimus kuo greičiau nuo jų atsiradimo arba vos gavę pranešimą apie atliktus pakeitimus (priklausomai nuo aplinkybių).
10. Elektroninis važtaraščių tvarkymas
10.1 Kuomet naudojamasi kurjerių paslaugomis, visi krovinio važtaraščiai (sąskaitos, pristatymo pranešimai) turi būti parengti elektroninėmis priemonėmis. Dokumentai parengiami raštu tik gavus tokį prašymą arba kai tai reikalinga Produktų tiekimo užtikrinimui.
10.2 Prieš užsakymo vykdymą, pagal pasirinktą Produktą, nurodytą tiekimo adresą ir pasirinktą transportavimo bendrovę turi būti automatiškai generuojama išankstinė sąskaita. Avansinė sąskaita galios 6 (šešias) dienas. Ji siunčiama el. adresu, nurodytu užsakymo vykdymo dokumente. Praėjus 6 dienoms išankstinė sąskaita ir neapmokėtas užsakymas nebegalios.
10.3 Po Produkto išsiuntimo mes nurodytu el. paštu išsiųsime komercinę sąskaitą, išsiųstų Produktų serijinių numerių (jei yra) lydraštį ir krovinio transportavimo dokumentą, užtikrinantį krovinio sekimą transportavimo bendrovės svetainėje. Komercinę sąskaitą patvirtina mūsų darbuotojas ir ji galioja be parašo ir be antspaudo. Informacija transportavimo bendrovės svetainėje apie vykstantį užsakymo tiekimą tampa transakcijos patvirtinimu.
10.4 Jei tiekimo vykdymo metu būtų aptikta klaidų krovinį lydinčiuose elektroniniuose dokumentuose, pirkėjas apie tai turi raštu pranešti per penkias darbo dienas, siųsdamas laišką el. paštu: sales@getic.lt.
10.5 Registruoti naudotojai visus elektroninius dokumentus gali matyti naudotojo privačioje paskyroje mūsų svetainėje.
10.2 Prieš užsakymo vykdymą, pagal pasirinktą Produktą, nurodytą tiekimo adresą ir pasirinktą transportavimo bendrovę turi būti automatiškai generuojama išankstinė sąskaita. Avansinė sąskaita galios 6 (šešias) dienas. Ji siunčiama el. adresu, nurodytu užsakymo vykdymo dokumente. Praėjus 6 dienoms išankstinė sąskaita ir neapmokėtas užsakymas nebegalios.
10.3 Po Produkto išsiuntimo mes nurodytu el. paštu išsiųsime komercinę sąskaitą, išsiųstų Produktų serijinių numerių (jei yra) lydraštį ir krovinio transportavimo dokumentą, užtikrinantį krovinio sekimą transportavimo bendrovės svetainėje. Komercinę sąskaitą patvirtina mūsų darbuotojas ir ji galioja be parašo ir be antspaudo. Informacija transportavimo bendrovės svetainėje apie vykstantį užsakymo tiekimą tampa transakcijos patvirtinimu.
10.4 Jei tiekimo vykdymo metu būtų aptikta klaidų krovinį lydinčiuose elektroniniuose dokumentuose, pirkėjas apie tai turi raštu pranešti per penkias darbo dienas, siųsdamas laišką el. paštu: sales@getic.lt.
10.5 Registruoti naudotojai visus elektroninius dokumentus gali matyti naudotojo privačioje paskyroje mūsų svetainėje.
11. Jūsų teisė nutraukti sutartį
11.1 11 skyriuje išdėstytos sąlygos taikomos tik Naudotojams.
11.2 Jūs turite teisę atsisakyti bet kurių Produktų ir (arba) Paslaugų, įsigytų pagal nuotolinės sutarties tvarką, per 30 dienų laikotarpį nuo gavimo dienos nenurodydami priežasties.
11.3 Atsisakymo teisė nebegalios po 30 dienų nuo dienos, kurią Jūs arba trečioji šalis, Jūsų nurodyta kaip gavėjas gavo Produktą valdyti.
11.4 Mes atlyginsime Jums Produkto kainą per 3 darbo dienas nuo produkto sugrąžinimo į sandėlį. Produkto kaina bus atlyginta Jūsų naudotu mokėjimo metodu. Jei naudojote ne SEPA banko paslaugas, tai gali užtrukti ilgiau. Išsamesnė informacija apie atlyginimą už grąžintus Produktus nurodyta 11.9 skyriuje.
11.5 Naudodamiesi atsisakymo teise, užpildykite atsisakymo teisės formą ir siųskite ją mums: sales@getic.lt.
PARSISIŲSTI ATSISAKYMO TEISĖS FORMĄ.
11.6 Produktai turi būti grąžinami be nereikalingo delsimo, tačiau ne vėliau nei per 30 dienų nuo Jūsų pranešimo apie atsisakymą išsiuntimo mums.
11.7 Kad atsisakymo teisė galiotų, Jūs galite naudoti Produktą tiek, kiek reikia susipažinti su juo, su jo savybėmis ir veikimu. Turite išlaikyti jo originalią išvaizdą, tarpines ir apsauginę plėvelę, taip pat nepažeistą originalią pakuotę. Negalite naudoti komplekte esančių tvirtinimų, subraižyti ar palikti kitokius nuvertėjimo požymius. Jei sugražintas Produktas turės nuvertėjimo požymių (įbrėžimų, pažeidimų), jei truks kokių nors komponentų, atsarginių dalių, instrukcijų, nebus apsauginių plėvelių – tuomet mes turėsime teisę nuskaičiuoti iki 30 % produkto kainos.
11.8 Jei norite pasinaudoti grąžinimo teise po Produkto gavimo, saugiai supakuokite Produktus į originalią pakuotė ir siųskite adresu Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia LV-3401. Jūsų saugumui rekomenduojame naudotis kurjerio paslaugomis.
11.9. Jei produktai mums grąžinami laikantis atsisakymo sąlygų, išdėstytų 11 skyriuje, mes grąžinsime Jums produktų ir tiekimo kainą. Jei pasinaudojote nestandartine ir pigiausia mūsų pasiūlyta tiekimo forma, mes neprivalėsime atlyginti Jums papildomų tiekimo kaštų. Papildomai, žinokite, kad Jums teks padengti grąžinamo Produkto siuntimą mums.
11.10 Jei Jūs atšauksite užsakymą prieš jo išsiuntimą iš mūsų sandėlio, visa sumokėta suma bus Jums grąžinta per tris darbo dienas panaudojant Jūsų taikytą mokėjimo metodą. Jei mokėjote ne SEPA bankiniu pavedimu, tai gali užtrukti ilgiau.
11.2 Jūs turite teisę atsisakyti bet kurių Produktų ir (arba) Paslaugų, įsigytų pagal nuotolinės sutarties tvarką, per 30 dienų laikotarpį nuo gavimo dienos nenurodydami priežasties.
11.3 Atsisakymo teisė nebegalios po 30 dienų nuo dienos, kurią Jūs arba trečioji šalis, Jūsų nurodyta kaip gavėjas gavo Produktą valdyti.
11.4 Mes atlyginsime Jums Produkto kainą per 3 darbo dienas nuo produkto sugrąžinimo į sandėlį. Produkto kaina bus atlyginta Jūsų naudotu mokėjimo metodu. Jei naudojote ne SEPA banko paslaugas, tai gali užtrukti ilgiau. Išsamesnė informacija apie atlyginimą už grąžintus Produktus nurodyta 11.9 skyriuje.
11.5 Naudodamiesi atsisakymo teise, užpildykite atsisakymo teisės formą ir siųskite ją mums: sales@getic.lt.
PARSISIŲSTI ATSISAKYMO TEISĖS FORMĄ.
11.6 Produktai turi būti grąžinami be nereikalingo delsimo, tačiau ne vėliau nei per 30 dienų nuo Jūsų pranešimo apie atsisakymą išsiuntimo mums.
11.7 Kad atsisakymo teisė galiotų, Jūs galite naudoti Produktą tiek, kiek reikia susipažinti su juo, su jo savybėmis ir veikimu. Turite išlaikyti jo originalią išvaizdą, tarpines ir apsauginę plėvelę, taip pat nepažeistą originalią pakuotę. Negalite naudoti komplekte esančių tvirtinimų, subraižyti ar palikti kitokius nuvertėjimo požymius. Jei sugražintas Produktas turės nuvertėjimo požymių (įbrėžimų, pažeidimų), jei truks kokių nors komponentų, atsarginių dalių, instrukcijų, nebus apsauginių plėvelių – tuomet mes turėsime teisę nuskaičiuoti iki 30 % produkto kainos.
11.8 Jei norite pasinaudoti grąžinimo teise po Produkto gavimo, saugiai supakuokite Produktus į originalią pakuotė ir siųskite adresu Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia LV-3401. Jūsų saugumui rekomenduojame naudotis kurjerio paslaugomis.
11.9. Jei produktai mums grąžinami laikantis atsisakymo sąlygų, išdėstytų 11 skyriuje, mes grąžinsime Jums produktų ir tiekimo kainą. Jei pasinaudojote nestandartine ir pigiausia mūsų pasiūlyta tiekimo forma, mes neprivalėsime atlyginti Jums papildomų tiekimo kaštų. Papildomai, žinokite, kad Jums teks padengti grąžinamo Produkto siuntimą mums.
11.10 Jei Jūs atšauksite užsakymą prieš jo išsiuntimą iš mūsų sandėlio, visa sumokėta suma bus Jums grąžinta per tris darbo dienas panaudojant Jūsų taikytą mokėjimo metodą. Jei mokėjote ne SEPA bankiniu pavedimu, tai gali užtrukti ilgiau.
12. Vėlavimas arba nevykdymas
12.1 Mes neprisiimsime atsakomybės dėl įsipareigojimų vykdymo vėlavimo ar nevykdymo, jei tai įvyktų dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, pavyzdžiui: gamtinių katastrofų, sprogimų, potvynių, gaisrų ar nelaimingų įvykių, karo, civilinių neramumų, sukilimų, streikų, visų valstybės intervencijų formų, trečiųjų šalių veiksmų ar neveikimo, taip pat jei negalėtume vykdyti savo įsipareigojimų dėl to, kad Jūs pateikėte neteisingą savo adreso informaciją arba nepranešėte mums apie savo adreso pakeitimą.
13. Cesija
13.1 13 skyriuje išdėstytos sąlygos tik juridiniams asmenims, turintiems teisę į atidėtus mokėjimus.
13.2 Jei Jūs nevykdytumėte savo mokėjimų įsipareigojimų, mes galėsime perduoti reikalavimo teisę išieškotojui.
13.3 Kartu su reikalavimo teise, išieškotojui perduosime informaciją apie Jus ir mūsų abipusius įsipareigojimus. Informacija apie Jus bus įtraukta kaip juridinio asmens informacija, taip pat informacija apie fizinius asmenis, asmeniškai atsakingus mūsų bendradarbiavimo rėmuose.
13.2 Jei Jūs nevykdytumėte savo mokėjimų įsipareigojimų, mes galėsime perduoti reikalavimo teisę išieškotojui.
13.3 Kartu su reikalavimo teise, išieškotojui perduosime informaciją apie Jus ir mūsų abipusius įsipareigojimus. Informacija apie Jus bus įtraukta kaip juridinio asmens informacija, taip pat informacija apie fizinius asmenis, asmeniškai atsakingus mūsų bendradarbiavimo rėmuose.
14. Bendrosios sąlygos
14.1 Sutinkame laikytis visų taikomų prekybos sankcijų, bei kovos su pinigų plovimu įstatymų ir reglamentų.
14.2 Už visų taikomų prekybos sankcijų įstatymų ir reglamentų laikymąsi atsakote jūs. Taip pat turite sekti oficialius atnaujinimus.
14.3 Dėl gamintojams taikomų apribojimų „Mikrotik“ ir „Ubiquiti“ produktų negalima tiesiogiai ar per tarpininkus pardavinėti ar perduoti į Rusijos Federaciją ir Baltarusijos Respubliką.
14.4 Jūs negalite tiesiogiai ar netiesiogiai parduoti, eksportuoti ar reeksportuoti į Rusijos Federaciją arba naudoti Rusijos Federacijoje jokių iš mūsų įsigytų prekių, kurioms taikomas Tarybos reglamento (ES) Nr. 833/2014 12g straipsnis.
14.5. Jūs turite dėti visas pastangas, kad užtikrintumėte, jog 14.4 punkte nurodyto tikslo nesutrukdytų pasiekti jokios trečiosios šalys, esančios toliau komercinėje grandinėje, įskaitant galimus perpardavėjus.
14.6. Jūs turite sukurti ir palaikyti tinkamą stebėsenos mechanizmą, skirtą nustatyti bet kokių trečiųjų šalių, esančių toliau komercinėje grandinėje, įskaitant galimus perpardavėjus, elgesį, kuris galėtų sužlugdyti 14.4 dalies tikslą.
14.7 Bet koks 14.4, 14.5 ir 14.6 punktų pažeidimas yra esminis šios nuotolinės prekybos sutarties esminio elemento pažeidimas, ir mes turime teisę reikalauti atitinkamų teisių gynimo priemonių, įskaitant, bet neapsiribojant:
14.7.1 šios nuotolinės sutarties nutraukimu, ir
14.7.2. 5% visos šios nuotolinės sutarties vertės arba eksportuojamų prekių kainos, priklausomai nuo to, kuri suma yra didesnė.
14.8. Jūs turite nedelsdami informuoti mus apie bet kokias 14.4, 14.5 ar 14.6 punktų taikymo problemas, įskaitant bet kokius atitinkamus trečiųjų šalių veiksmus, kurie galėtų sutrukdyti pasiekti 14.4 punkto tikslą. Informaciją apie 14.4, 14.5 ir 14.6 punktuose numatytų įsipareigojimų laikymąsi mums pateikiate per dvi savaites nuo paprasto prašymo pateikti tokią informaciją.
14.2 Už visų taikomų prekybos sankcijų įstatymų ir reglamentų laikymąsi atsakote jūs. Taip pat turite sekti oficialius atnaujinimus.
14.3 Dėl gamintojams taikomų apribojimų „Mikrotik“ ir „Ubiquiti“ produktų negalima tiesiogiai ar per tarpininkus pardavinėti ar perduoti į Rusijos Federaciją ir Baltarusijos Respubliką.
14.4 Jūs negalite tiesiogiai ar netiesiogiai parduoti, eksportuoti ar reeksportuoti į Rusijos Federaciją arba naudoti Rusijos Federacijoje jokių iš mūsų įsigytų prekių, kurioms taikomas Tarybos reglamento (ES) Nr. 833/2014 12g straipsnis.
14.5. Jūs turite dėti visas pastangas, kad užtikrintumėte, jog 14.4 punkte nurodyto tikslo nesutrukdytų pasiekti jokios trečiosios šalys, esančios toliau komercinėje grandinėje, įskaitant galimus perpardavėjus.
14.6. Jūs turite sukurti ir palaikyti tinkamą stebėsenos mechanizmą, skirtą nustatyti bet kokių trečiųjų šalių, esančių toliau komercinėje grandinėje, įskaitant galimus perpardavėjus, elgesį, kuris galėtų sužlugdyti 14.4 dalies tikslą.
14.7 Bet koks 14.4, 14.5 ir 14.6 punktų pažeidimas yra esminis šios nuotolinės prekybos sutarties esminio elemento pažeidimas, ir mes turime teisę reikalauti atitinkamų teisių gynimo priemonių, įskaitant, bet neapsiribojant:
14.7.1 šios nuotolinės sutarties nutraukimu, ir
14.7.2. 5% visos šios nuotolinės sutarties vertės arba eksportuojamų prekių kainos, priklausomai nuo to, kuri suma yra didesnė.
14.8. Jūs turite nedelsdami informuoti mus apie bet kokias 14.4, 14.5 ar 14.6 punktų taikymo problemas, įskaitant bet kokius atitinkamus trečiųjų šalių veiksmus, kurie galėtų sutrukdyti pasiekti 14.4 punkto tikslą. Informaciją apie 14.4, 14.5 ir 14.6 punktuose numatytų įsipareigojimų laikymąsi mums pateikiate per dvi savaites nuo paprasto prašymo pateikti tokią informaciją.
15. Bendrosios sąlygos
15.1 Visos Produktų ir Paslaugų intelektinės teisės (be apribojimų įskaitant visą informaciją, dokumentaciją ir (arba) medžiagą sukurtą apie Produktus ir Paslaugas) priklauso mums visa apimtimi. Niekas šiose Taisyklėse ar greta specialių Taisyklių negali suteikti Jums kitokių teisių, patentų, autorinių teisių, duomenų bazių teisės, komercinių paslapčių, prekių ženklų (registruotų ar neregistruotų) arba bet kokių kitų teisių ar licencijų Produktams ar Paslaugoms.
15.2 Šioms taisyklėms galioja Latvijos Respublikos įstatymai, ir Jūs galite imtis procedūrinių veiksmų dėl Produktų ir Paslaugų Latvijos Respublikos teismuose.
15.3 Jei Jūs ar trečioji šalis veikiate pagal informaciją Jums tapusią žinoma naudojant Produktus ar Paslaugas pagal galiojančią Sutartį, Produktų ir Paslaugų atžvilgiu mes nedarysime pareiškimų ir netieksime užtikrinimų Produktams ir Paslaugoms, taip pat nebūsime atsakingi už bet kokius Jūsų ir trečiosios šalies nuostolius.
15.4 Produktų ir Paslaugų tiekimo metu bet kurio mūsų darbuotojo pareikštos nuomonės ar požiūriai negali būti laikomi mūsų nuomone ar požiūriu, ir mes nebūsime atsakingi už nuostolius bei išlaidas atsiradusias dėl tokių nuomonės ar požiūrio pareiškimų.
15.5 Jei turite klausimų ar skundų dėl Produktų ar Paslaugų, prašome kreiptis el. paštu: sales@getic.lt arba telefonu Nr. +371 60 000 888 (pagalbos klientams tarnyba). Jūsų skundą mes peržiūrėsime per 1 darbo dieną, o išsamų atsakymą pateiksime per 3 darbo dienas.
15.2 Šioms taisyklėms galioja Latvijos Respublikos įstatymai, ir Jūs galite imtis procedūrinių veiksmų dėl Produktų ir Paslaugų Latvijos Respublikos teismuose.
15.3 Jei Jūs ar trečioji šalis veikiate pagal informaciją Jums tapusią žinoma naudojant Produktus ar Paslaugas pagal galiojančią Sutartį, Produktų ir Paslaugų atžvilgiu mes nedarysime pareiškimų ir netieksime užtikrinimų Produktams ir Paslaugoms, taip pat nebūsime atsakingi už bet kokius Jūsų ir trečiosios šalies nuostolius.
15.4 Produktų ir Paslaugų tiekimo metu bet kurio mūsų darbuotojo pareikštos nuomonės ar požiūriai negali būti laikomi mūsų nuomone ar požiūriu, ir mes nebūsime atsakingi už nuostolius bei išlaidas atsiradusias dėl tokių nuomonės ar požiūrio pareiškimų.
15.5 Jei turite klausimų ar skundų dėl Produktų ar Paslaugų, prašome kreiptis el. paštu: sales@getic.lt arba telefonu Nr. +371 60 000 888 (pagalbos klientams tarnyba). Jūsų skundą mes peržiūrėsime per 1 darbo dieną, o išsamų atsakymą pateiksime per 3 darbo dienas.
Pristatymai
Darbo dienomis užsakymai išsiunčiami per 24
valandas. Pristatymas kurjeriu nuo durų iki durų.
Ekonomiškas pristatymas į paštomatus
visoje Lietuvos teritorijoje.
Mokėjimai
Greitas ir saugus atsiskaitymas kredito
kortele. Banko pavedimas į sąskaitą.
Individualūs pasiūlymai didmeninės
prekybos užklausoms.
Garantija ir grąžinimai
Galima atsisakyti arba grąžintiper 30
dienų. Internetinė RMA būklė
garantijai, keitimui ir remontui.
Galima išplėstinė garantija.